sreda, 15. april 2015

ETAPNA DIRKA 4 ISLANDS

Med 15.4 in 18.4.2015 sva z Urošem Breški nastopala na edinstveni etapni dirki v dvojicah 4 islands na Hrvaškem. Organizator zagotavlja da je dirka edinstvena, ker se vsak dan tekmuje na drugem kvarnerskem otoku. Prvi dan je bila etapa na Krku, nato pa so sledile še na Rabu, Cresu in na Malem Lošinju. Vse 4 etape so imele eno podobno lastnost, kar je bilo za pričakovati na kvarnerskih otokih - ogromno kamenja in ostrih skal. Višinski profil etap ni bil ekstremno zahteven, je pa bilo zato precej zelo zahtevne podlage. Veliko je bilo lepih, vendar tehnično zahtevnih kamnitih stez v vzpone in spuste ter po ravnini. Vmes pa so seveda bili tudi krajši odseki po asfaltu ali makadamu. Čeprav se vsi pravi gorski kolesarji izogibamo asfalta, mislim da na tej dirki ni bilo kolesarja ki se ni razveselil kakšnega od asfaltnih odsekov. Namreč le tam si se nekoliko oddahnil od neprestanega tresenja. Čeprav sva z Urošem vajena kamnitega terena iz Krasa, pa sva ugotovila da tako razbitega terena nisva vajena niti iz Goriškega Krasa.

1 ETAPA OTOK KRK

Prva etapa je bila dolga 70 kilometrov z 1550 metrov vzpenjanja. Zapomnil si jo bom predvsem po zares lepem začetnem vzponu iz Baške. To je bil do sedaj verjetno edini vzpon na dirkah, na katerem lahko rečem da sem res užival. Spust v Punat pa je bil eden od tistih, ki sem si želel da se čimprej konča. Skale so bile res ogromne in vozili smo se kot po jajcih in pričakovali zvok pssssss iz gume, katerega na srečo nismo slišali v nobeni od etap. Z Urošem sva etapo prevozila v treh urah in petnajstih minutah, kar je zadoščalo za tretje mesto.
Kamnit teren na Krku

Prekrasne steze

Navijači ob progi :)

2 ETAPA OTOK RAB

Drugi dan smo se že ob 8 uri odpravili z ladjico na Rab, za kolesa pa je bil organiziran prevoz s trajektom. Štart je bil ob 10:30 in to kar iz trajekta-moj najbolj zanimiv štart do sedaj. Etapa je bila dolga 62 kilometrov z 1000 višinskimi metri. Etapa je imela nekoliko več makadamskih poti in je bila zato precej hitra. Prevozili smo jo v 2:40h. Seveda pa tudi zahtevnega kamnitega terena ni manjkalo, sploh v zadnjem delu pred spustom na znano peščeno plažo Lopar. Etapo sva ponovno zaključila na tretjem mestu, skupno pa napredovala na drugo mesto. Med plovbo nazaj v Baško pa so nas razveselili delfini, kateri so veselo plavali okrog naše ladjice.

Delfini
Pred štartom druge etape

Štart iz trajekta
Slikovita pokrajina na Rabu

Spust v Lopar
Trasa druge etape na Rabu

3 ETAPA OTOK CRES

Na štart tretje etape v Merag smo se odpravili s trajektom. Etapa je bila podobna tisti na Krku, le da je imela še veliko več kamnitih stez, ki smo jih bili že kar siti. Štartali smo v Meragu, nato pa je etapa vodila čez mesto Cres, znano staro mesto Lubenice in proti cilju v Osorju. V drugi polovici te etape sem prvič na dirki občutil večjo utrujenost, vendar z Urošem nisva popuščala in sva ga terala do konca. Hitro za nama je bila namreč Hrvaško - Slovenska ekipa Marko Fržop - Jure Belak, pred katero sva si želela pridobiti nekaj prednosti za bolj sproščeno popotnico v zadnjo etapo. Utrujena sva etapo končala ponovno na tretjem mestu s časom 3:12h in majhnim zaostankom za vodilnima.
Kot vodilna skozi Cres. Foto: Grega Stopar

Starodavno naselje Lubenice
Lubenice
Trasa tretje etape čez Cres

4 ETAPA MALI LOŠINJ

4 etapa je bila ponovno krožna, spominjala pa je bolj na daljši cross country. Zaradi dežja in s tem nevarnih drsečih skal, jo je organizator nekoliko skrajšal, tako da smo jo prevozili v nekaj manj kot dveh urah. V tem času smo prevozili 45 kilometrov in skupno okrog 700 metrov vzpona. Etapo sva z Urošem štartala nekoliko bolj sproščena, saj sva trdno držala skupno drugo mesto, cilj pa je bil to ohraniti. Zato sva od začetka vozila nekoliko bolj umirjeno z nekaj rezerve. Nato pa je nekje na polovici etape v skupnem seštevku vodilna ekipa imela tehnične težave. Takrat pa ni bilo druge kot poizkusiti z napadom na etapno zmago. Do konca sva šla na polno in etapo tudi dobila. Vodilna v skupnem seštevku pa sta prišla v cilj le kakšni dve minuti za nama in tako zasluženo slavila skupno zmago. Midva pa sva dirko zaključila na drugem mestu.

S celotno dirko, rezultatom in organizacijo sva z Urošem zelo zadovoljna. Organizatorju gredo vse pohvale, saj je že na prvi izvedbi dirke vse izpeljal na res vrhunskem nivoju brez težav. Dirka je zanimiva za vse prave dobro pripravljene ljubitelje gorskega kolesarstva. Prav gotovo bo ta dirka v mojem koledarju tudi naslednje leto.