nedelja, 21. junij 2015

SIX PACK-i SAMO S TREBUŠNJAKI?

Prihaja tisti čas v letu, ko si najbolj želimo imeti lepo oblikovane trebušne mišice. Nekateri se trudijo z izvajanjem nešteto trebušnjakov, drugi pa tečejo, kolesarijo ali rolajo...vsem pa je cilj lepo oblikovano telo in vidni "six packi".

Opažam pa da obstaja veliko ljudi, ki še vedno misli da bodo z izvajanjem velikega števila trebušnjakov dobili lepo oblikovane "six packe". Pa je res tako?

Stvar le ni tako preprosta. Glavni problem vidnih trebušnih mišic ni v oslabljenih mišicah, temveč v oblogi maščobe, ki prekriva mišice. Z izvajanjem samo vaj za trebušne mišice pa praktično ne naredimo nič, da bi te obloge maščobe, ki se tako rade naberejo na trebuhu čez zimo zmanjšale. Torej izvajanje samo trebušnjakov bo težko prineslo kakšne vidne rezultate. Da pa ne bo pomote, z izvajanjem trebušnjakov ni nič narobe. S tem si bomo vsaj okrepili trebušne mišice in poskrbeli za boljšo držo. Ni pa za pričakovati, da bi se zaradi izvajanja trebušnjakov maščoba na trebuhu zmanjšala. Namreč maščoba se nikakor ne more pretvoriti v mišice.

Kaj pa potem lahko naredimo? Ključ do lepih trebušnih mišic je predvsem v pravilni prehrani. Seveda pa pravilen trening doda še svoje. Predvsem je pomembno, da se izogibamo sladkarijam in razni hitro pripravljeni procesirani hrani. Kar se tiče vadbe, pa bomo imeli večje koristi od kompleksnih vaj za celotno telo (počepi, izpadni koraki, skleci, zgibi) kot pa samo od izvajanja trebušnjakov. Za še dodatno pospešitev presnove in s tem hitrejšo izgubo maščobe pa lahko vključimo intenzivne razmeroma kratke aerobne aktivnosti, ki jih izvajamo v obliki intervalov.

0 komentarji:

Objava komentarja