ponedeljek, 17. avgust 2015

VADBA ZA MOČ vs KARDIO VADBA 3. DEL

V prvem članku sem predstavil učinke kardio vadbe, v drugem članku pa učinke vadbe moči. V tokratnem (zadnjem) članku pa si lahko preberete povzetek.



Če je naš cilj izboljšati delovanje srčno - žilnega in dihalnega sistema, povečati sposobnost mišic za privzem kisika, ter telo privaditi da za energijo v večji meri koristi maščobe, potem je kardio vadba boljša izbira. Sicer obstajajo določene metode vadbe moči, ki prav tako pozitivno vplivajo na delovanje srčno - žilnega sistema, še vedno pa je kvalitetna kardio vadba boljša izbira.

Če je naš cilj pridobivanje mišične mase ali preprečevanje upada mišične mase, izboljšanje kvalitete vezivnega tkiva in preprečevanje osteoporoze, potem je edina prava izbira vadba moči.

Na izgubljanje telesne teže pozitivno vpliva tako kardio vadba kot vadba moči, seveda pod pogojem urejene prehrane . Problem pri daljših oblikah kardio vadbe pa je negativen vpliv tudi na mišično maso, zaradi česar se lahko znajdemo v začaranem krogu, ko kljub veliki količini treninga ne izgubljamo več telesne maščobe. Zaradi tega je boljša izbira  krajši, a intenzivnejši kardio trening v obliki intervalov. Če pa v tedenski cikel treningov umestimo še vadbo moči, imamo že odlično kombinacijo treninga za izgubljanje telesne maščobe. Pravilna izbira treninga moči poskrbi, da tudi ko smo v procesu hujšanja, poleg maščobe ne izgubljamo tudi mišične mase.

Pri izbiri kardio vadbe imamo na izbiro veliko možnosti. Lahko tečemo, hodimo v hrib, kolesarimo, rolamo, veslamo, plavamo... Tudi pri vadbi moči obstaja več načinov izvedbe treninga. Lahko obiskujemo fitnes, vadimo doma z lastno telesno težo in utežmi, vadimo v naravi na trim stezi. Torej izbire je kar nekaj, sami pa si izberimo tisto obliko aktivnosti, ki nam kar najbolj odgovarja in jo bomo opravljali z največjim veseljem. Zavedati pa se moramo, da je za dobre rezultate vredno tudi kdaj malo potrpeti.


0 komentarji:

Objava komentarja